Konfirmasjonshelgen går mot slutten

Hei fininger.

Håper dere har hatt en fin helg.

Her i gården har det gått i konfirmasjoner. Det vil si at poden konfirmerte seg i går, og i dag var han gjest i kameraten sin konfirmasjon, mens jeg serverte.

Det har rett og slett ikke vært tid til så mye annet, men en kjekk, nervepirrende og koselig helg går mot slutten.

Alt har gått strålende, og jeg er en kjempestolt mamma.

Maten ble koldtbord, etter ønske fra konfirmanten. Dette bestilte vi fra Anne Karins Catering i Sandnes. Fantastisk mat, og kan virkelig anbefales. Sjekk gjerne ut facebook sidene HER.

Jeg fikk ikke tatt bilder av det komplette kake bordet, siden jeg i grunnen tok litt fri fra kameraet denne dagen. Søskenbarnet til sønnen min hadde fått oppdrag som fotograf, så jeg gleder meg til å se hva han har knipset i løpet av dagen. 

Kjenner at det er godt det er over, men tross om det er litt skremmende at de blir så voksne.

Jeg legger ved litt bilder siden vi hadde konfirmasjonen i et koselig lite Grendahus på Randaberg. Uteområdet og er fantastisk for selskaper. Plen og fotballbane, dermed også muligheter til å strekke på beina.

Da ønsker jeg dere en fantastisk kveld videre.

#konfirmasjon #konfirmasjonslokalet #koldtbord #grendahus #Randaberg #vistnes #famile #familieogbarn #barn #ungdom #konfirmant 

 

27 kommentarer

Siste innlegg