Frodiths Kles Utfordring Dag 1 – Blått

Hi fininger.

Kom over Frodiths klesutfordring i går, og jeg som ikke klarer å motstå utfordringer blir selvfølgelig med. Utfordrende, det blir dette prosjektet så absolutt for meg. Jeg har mangel på bilder av meg, og her holder det nok ikke med selfies.

Har du ikke fått med deg utfordringen sprudlende og fargerike Frodith har kommet med denne gangen kan du lese om den HER. Det er enda ikke for sent å hive seg på.

I dag som er dag 1 er fargen blå. Måtte et lite dyp dykk i arkivet mitt, og da ble det litt mimring. Tenk rundt her skal jeg faktisk en uke i sommer, helt alene med bare meg. Det skal bli så kos.

Dette er tatt i hovedbyen Fira på øya Santorini i Hellas. Jeg og sønnen min var på øyhopping for tre år siden, og brukte Santorini som utgangspunkt. Måtte jo selvfølgelig være over noen dager. Fantastisk flott øy som er verdt å besøke.

Siden jeg da hadde en blå topp, passet jo dette bildet perfekt synes jeg.


Santorini: Santorini er et eneste stort postkort, med vakre kritthvite hus vegg i vegg i trappegater, blåmalte kirkekupler og alt med utsikt over nydelig blått hav.  Det er en av de fineste øyene i Hellas. Hovedbyen Fira er den mest sjarmerende det er her du ser Santorinis berømte hvitmalte hus som ligger ytterst på klippeplatå ca. 300 meter over havet. I landsbyen Oia kan du få med deg øyas velkjente solnedgang. Her kan også rusle i smågatene og få med deg ekte greske varer hjem. I tillegg har øya mange fine strender, og noen er lavastrender.

#Santorini #reise #frodith #frodithsutfordring #utkledning #blå #ferie #hellas  

24 kommentarer

Siste innlegg