Frodiths Kles Utfordring Dag 6 – orange

Da har vi kommet til dag 6 av Frodiths modell utfordring. I dag var hensikten å kle oss i orange. Hvis du ikke har fått med deg utfordringen til Frodith kan du klikke deg inn HER.

Etter å ha endevendt skapet mitt fant jeg ut at dette var en farge jeg ikke hadde. Så her måtte hjernecellene få jobbe litt. Kom på at sønnen min hadde en Orange flott keeperdrakt fra når han var keeper. Så hva annet kunne jeg gjøre enn å hoppe oppi denne.  Oppi med meg, og vips har Sunde både fått ny fotballbane og keeper…. Dette blir de ekstra fornøyd med tror jeg… hihi.

Siden det er siste dagen av utfordringene i dag, vil jeg takke Frodith for oppgavene. Kommer til å bli litt trist når den nå er over. Men jeg regner med at hun snart kommer med nye sprell. Jeg venter spent.
 

#Frodithsutfordring #frodith #utfordring #orange#keeper #fotball

26 kommentarer

Siste innlegg