Jippi! Jeg vant…..

På mandag  tikket det inn en e-post fra Femelle.no hvor det sto at jeg var den heldige vinneren av et valgfri støvel par fra Stilige Støvler. Blir jo alltid litt overrasket, og ikke minst jublende glad over slike meldinger.

Jeg måtte jo inn og kikke på støvlene og velge. Siden jeg har høye støvler fra før, har jeg lenge tenkt at et par av den lave modellen måtte vært veldig greie å ha. Enkle å hoppe oppi og rett og slett veldig anvendelige. Siden jeg også bor på Sør-Vestlandet så er støvler et must, til alle årstidene.

Valget mitt falt på HÂG sin modell som du ser på bilde under her. Du kan lese mer om både modellen og utvalget til Stilige Støvler HER.

I dag var jeg og hentet de på posten. Veldig spent når jeg åpnet de, og jeg ble ikke skuffet verken av utseende eller komforten. Tror faktisk det er de beste støvlene jeg noen gang har prøvd. Akkurat som om de formet seg etter foten når jeg gled nedi de. Så dette er absolutt støvler jeg anbefaler. I tillegg var de veldig fine og kan brukes både til hverdag og til litt finere bruk.

Oppi esken låg også noen herlige strømper og en håndskreven lapp som sa at de hadde justert ned størrelsen siden de var veldig romslige.

Så tusen takk Stilige Støvler. Disse kommer jeg til å bruke flittig, og ikke minst anbefale til alle.

#flittigestøvler #støvler #konkurranse #mote #klær #sko #femelle.no #femelle #magasin #familie #mamma

 

42 kommentarer

Siste innlegg