Avokado m/krabbefyll

Hei fininger.

Da er det faktisk fredagskveld, Her hos oss har vi fantastisk vær. Skulle ha fått utnyttet det litt bedre, men tror nok at sofaen frister nå. Så det blir mine planer for  kvelden.

På slike dager frister det ikke med de store måltidene, så derfor har jeg heller laget meg noe kvess. Noe som rett og slett er raskt, enkelt og aldeles nydelig.

Jeg har lagt fremgangsmåten under bildet.

Da ønsker jeg dere en fantastisk flott fredagskveld. Kos dere.

I dag kjøpte jeg en ferdig fylt krabbe. Tok det ut av krabbehuset og blandet i en ts.  majones og pepret det litt. Delte en avokado, tok ut stenen og fylte i med krabbeblandingen. Normalt pleier jeg å ha litt grønt på toppen, dill eller persille. Men det hadde jeg ikke i dag.

Har du i tillegg et godt brød og en øl…… helt perfekt.

#matglede #mat #matkos #fredagskos 

28 kommentarer

Siste innlegg