Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 19

Hei, da kommer oppsummeringen av uken min.

Dette har vært en kjekk, koselig og rolig uke egentlig. Det har vært  hverdag, med jobb, trening og tid med min sønn. Tror vi trengte denne uken til å puste ut også.

Her kommer mitt overblikk:

 

Høydepunkt:

Jeg vant et par støvler fra en konkurranse på Femelle.no. Støvlene var fra Stilige Støvler. Du kan lese om det HER.

Øyeblikk:

Trekker igjen frem øyeblikkene med min sønn. Det er så koselig å sitte ned, snakke og ha et godt måltid. Det er ikke så ofte de har tid til oss i hans alder, så disse øyeblikkene er gull verdt.

Nedtur:

Bestilte noen vårruller til i går trodde jeg. En nabo som lager, og sender ut melding med datoer. Det var visst ikke før om to uker. Ble litt skuffet for hadde tenkt å ha noe godt til kvelds i går…. men det ble vafler istedenfor.

Flause:

Ikke noen flauser – eller kan jo putte på hendelsen over her.

Hendelse/Personer som har gjort inntrykk på meg:

Denne uken tillater jeg meg å beære denne plassen til Frodith. For to uker siden hadde hun en utfordring til oss bloggere som ønsket å være med. Denne uken har hun laget et “moteshow”. Fantastisk dame som er kreativ og finner stadig på gøyale sprell. Sjekk ut bloggen hennes HER. (da får du også en liten titt på moteshowet)

Trening:

Grei treningsuke. Tre timer med spinning, en sykkeltur ute, to rusleturer i nabolaget her og en liten topptur til Dalsnuten som du kan lese om HER.

Innkjøp:

Sønnen min har fått noen tøffe klær. Ellers har det ikke vært de store innkjøpa.

 

12 kommentarer

Siste innlegg