Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 20

Hei fininger. Nå er det ny uke og nye muligheter.

Før jeg starter på min nye uke trenger jeg en liten oppsummering. Mest for meg selv. Bare jeg tenker tilbake smiler jeg, for det har vært litt av en uke med mange inntrykk og kjekke opplevelser. Bare ta en titt:

 

Høydepunkt:

På torsdag var jeg så heldig at jeg var på en liten lunsj på Flor og Fjære. Dette er Palmeøya i Stavanger som det kalles på “folkemunne” og ligger kun en 20 min. båttur fra byen. Du kan lese og kose deg med bilder HER.

Øyeblikk:

17. mai. Koselig dag med familien. Disse øyeblikkene er gull verdt. Vi avsluttet dagen med en koselig familiemiddag på Strandahuset på Ølberg. Du kan lese om det HER.

Nedtur:

Ingen nedturer som jeg kan komme på, så det føles jo helt toppers.

Flause:

Uff og uff. Vet ikke helt om jeg tør å fortelle det. Men siden jeg har dette punktet så må jeg vel fortelle.

 Sønnen min har arbeidsuke denne uken og litt i forrige. Når kontrakten skulle tas frem til underskrivning for noen uker siden fant han den ikke. Som “supermamma” jeg er innimellom gjorde jo ikke det noe for den hadde jeg skrevet ut i høst. Fikk den underskrevet, og levert inn. De skulle begynne i følge denne 23.mai. Dette var og arbeidsgiver informert om.

På tirsdag, da poden spilte kamp var det litt snakk om arbeidsuken. Litt uti samtalen var det en som nevnte oppstart datoen, torsdag 18.mai. Kjente jeg ble litt stresset her, for det var jo en arbeidsdag til. (onsdagen var jo 17.). Fikk sendt en melding, og alt gikk greit, men var ikke så veldig “supermamma” lenger i mine øyne. Tror faktisk jeg skrev ut fjorårets datoer i høst. Altså at skolen ikke helt oppdatert enda, tross om året hadde begynt.

Hendelse/Personer som har gjort inntrykk på meg:

Bestemoren til sønnen min. Tror ikke jeg kjenner noen som er mer omtenksom og snill som henne. Hun har ikke bare imponert meg denne uken, men faktisk hele tiden. Her i uken inviterte hun oss over for å gi oss noen ripsbusker. Hun husket at jeg hadde nevnt at det kunne jeg tenke meg. Så vips, nå har vi det i hagen vår. Gleder meg til de bærer frukter.

Trening:

Grei treningsuke. To timer med spinning og fire rusleturer i nabolaget her.

Innkjøp:

Denne uken har jeg kjøpt meg nye putetrekk til sofaen. Ikke de store innkjøpene, men for en forandring. Kommer sikkert til å legge et “skrøytebilde” av de i uken som kommer.

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg