Dagens innkjøp….. jeg måtte bare

Heisan.

Håper dere har hatt en fin tirsdag. Etter jobb i dag var jeg en liten runde på Kvadrat Kjøpesenter. Skulle bare en liten tur for å kjøpe en liten ting til ei som jeg var innom i dag. Hun elsker sjokolade, så da var jeg innom Lysefjorden Sjokolade og kjøpte noen godbiter til henne der. Sjokoladene har faktisk motiv av Prekestolen, og noen hadde gulldryss på. Fikk ikke tatt bilde av de, men de er kjempeflotte, og veldig gode.

Jeg tuslet litt rundt, og klarte ikke å motstå fristelsen til å slentre innom Art & Craft. Siden butikken skal flytte hadde de 30 % på alt. Kjempekjekt, og når jeg i tillegg fant et sett som jeg falt pladask for følte jeg meg ekstra heldig.

Ønsker dere en fantastisk kveld. Jeg kommer nok til å sige ned i godstolen nå kjenner jeg.

#art&Craft #smykke #armbånd #skjønnhet #mote #trend

28 kommentarer

Siste innlegg