Hva skjer i Stavanger i sommer

Hei fininger.

Innimellom kan jeg gjerne mase litt mye om byen og regionen min. Men vet dere hva. Jeg er så stolt av det vi (jeg kaller det vi siden jeg bor her) har fått til. Om oljekrisen gjør at vi er nede i en liten dump nå, regner jeg med at om ikke så lenge er vi snart på vei oppover igjen.

Jeg håper jo at noen av dere oppdager og blir inspirert av innleggene mine og ser at Stavanger har mye å tilby utenom oljen. For jeg mener absolutt at regionen er verdt et besøk. Vi deler gjerne opplevelsene med dere. For opplevelser det får du her, både i selve byen og i områdene rundt.

Jeg synes selv at å være litt turist i egen by er helt fantastisk. Daffe rundt i gatene, suge til meg inntrykkene og bare være. Kanskje ta meg en tur ned til kaien, lunsj på en av flytebryggene, ta en liten tur i Gamle Stavanger, eller i den litt mer urbane delen i Østre Bydel…. Ja det er mye en kan gjøre, hvis en vil.

Fra sentrum kan du og hoppe på en båt som tar deg direkte inn til populære Ryfylke, eller Lysefjorden om du vil.

Hvis du skal til Stavanger i sommer, vurderer en tur eller rett og slett bare er nysgjerrig på hva vi kan tilby i sommer, klikk deg inn HER.

Kanskje vi kan friste deg? Husk at du er hjertelig velkommen……

#reise #stavanger #Rogaland #Ryfylke #Lysefjorden #turisme #reiseliv

16 kommentarer

Siste innlegg