Begivenhetene står i kø……

Tenk, nå har vi tilbakelagt mai måned, og for oss her i heimen har det vært en travel, men kjekk måned. Kjenner litt i dag på starten av juni, og det kribler faktisk litt i magen bare jeg tenker på denne måneden.

I dag har poden bursdag, så vi har faktisk hoppet rett oppi første begivenheten. Pakke og kake har han fått. Tror han var veldig fornøyd.

Juni er vår reisemåned i år. Først en liten helgetur til London, og deretter reiser poden til Spania, mens jeg til Santorini. Tror nok det er mest dette som gjør at det bobler litt ekstra.

Tross om jeg tidligere har sagt at en trenger ikke ta en utenlandstur for å ha en perfekt sommer, er det noe eget med turene som krysser Norges grenser. Jeg innrømmer det så gjerne, selv om jeg tror at en kan ha vel så perfekte ferier i Norge også.

Derfor har jeg i dag gått rundt i en såkalt lykkerus, uten egentlig å vite grunnen. Men tror nok det er måneden, og hva den bringer. Jeg skal hvert fall gjøre mitt ytterste for at den skal bli så perfekt som bare det.

Har dere lagt noen spennende planer i juni? eller resten av sommeren som dere gleder dere til?

 

#sommer #ferie #reiser #reisemål #sommerferie 

20 kommentarer
    1. Juni kan være en fin mnd eldste sønn har bursdag den 5.. da blir han 34 år ..tida flyr :)) Gratulerer til deg og poden med hans dag..
      Ingen reiseplaner..men håper på sol og varme og noen turer ut ved sjøen :)) Santorini høres deilig ut :)) Kos deg med Juni hjemme og på tur :))

    2. Så deilig med litt turer 🙂 Jeg skal til Gøteborg, og gleder meg masse til det 🙂 Ellers må jeg ta sommern litt på sparket av forskjellige årsaker 🙂

    3. Så herlig..ja det spiller jo egentlig ikke noen rolle..så lenge det er noe å se frem til…utenland eller norge…ferie er ferie..og det er kos!! Det er godt å ha noe å se frem til!! Vi har ingen store planer..men tar det som det kommer..og jeg syns det er deilig..

    4. Vi har brukt å ta en sydentur litt tidlig på høsten , men det vil ikke Eli nå for hun er redd hun kan bli syk under oppholdet så vi får ta oss dagsturer rundt omkring på Østlandet.

    5. Ja det forstår jeg. Men det er jo koselig i Norge også… vi skal ha en Norgesferie i juli… gleder meg til det også:))))) Litt mer usikkert med været bare.. hihi – her vest hvertfall….suttung:

    6. Reiser til Hellas med fly fra Gardemoen klokka 06,20 denne morgen .
      Ett lite sted som heter Analipsi,skal bli godt med ferie og avslappning ,vi blir 1 uke 🙂

    7. Juni er min favorittmåned <3 Det er flere bursdager denne måneden, blant annet min egen 😉 Og så starter jo skoleferien. Og det er noe jeg virkelig unner mine barn 🙂 Og så er det jo offisielt sommer, selv om ikke været alltid viser seg fra den sommerlige siden 😉
      Reisingen blir ikke før i juli. Da skal jeg en tur til London sammen med datteren min 🙂
      Utover det er det ingen planer 🙂
      I fjor dro jeg på campingferie her til lands. Og det var så mye flott å se, at jeg har lovet meg selv å reise mer innen Norge 🙂 Men som du selv påpeker, det er noe eget med det å krysse landets grenser. Vi er litt rare der, vi nordmenn 😉 Vi har DET flotte landet, men trakter likevel bort og ut 🙂
      Gratulerer så mye med vel overstått bursdag 🙂 Kjekt å ha fine planer å se frem til. Det blir garantert kjekt 🙂
      Ha en herlig juni <3

    8. sv: jo..blir noen turer…men vi tar det på sparket..Bjørn begynte i ny jobb..og må ta de vaktene han kan.. men joda..vi skal kose oss litt..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg