Tiden går litt fort……

Hei fininger….

Tenk, nå er det fredag og snart avreise til London for oss. Kan tro vi gleder oss.

Det er jo ikke før på kveldingen, men det er alltid så herlig med følelsen før avreise. Spenningen, litt sommerfugler.. ja det er kjekt.

I går kveld skulle jeg finne frem passa, og ved en tilfeldighet sjekket jeg datoene. Kjente at jeg ble litt varm da mitt pass går ut 17.juli. Når vi er på min alder er jo gyldigheten 10 år, men føltes jo som det var i fjor jeg fikk nytt. Det er vel slik det er å bli eldre. Årene går, men vi merker de ikke på en måte.

Skal du ut å reise i sommer anbefaler jeg deg å sjekke utløpsdatoen på passet. Er du innenfor de 6 mnd. anbefaler jeg deg å gå inn på UD sine sider HER Enkelt og greit.

Heldigvis gjaldt ikke 6 mnd. regelen verken til UK eller til Hellas som jeg skal til nå i sommerT.

Før jeg ønsker dere en flott dag, må jeg jo bare fortelle at det var fantastisk å komme hjem til rent hus i går, og ikke minst middag. Bestemors kjøttboller, god saus,potetmos, ertestuing og gulrøtter. Alt utenom sausen var hjemmelaget, så han hadde jo vært kjempeflink og en stor applaus fikk han.

Da – ha en flott fredag dere…….


#utenlandsreise #pass #gyldighet #familie #familieogbarn 
 

 

 

29 kommentarer

Siste innlegg