Tilbakeblikk på uken som var – uke 23

For en fantastisk uke vi har lagt bak oss. Mesteparten er jo som regel hverdagsliv som jobb, skole og trening. Det er jo disse øyeblikkene vi lever for, slik i det daglige. Men når vi får en helgetur og mange koselige stunder gjør det ukene litt spesielle. Her kommer mitt overblikk over forrige uke:

 

Høydepunkt:

Ingen tvil må det bli helgas London tur. Du kan lese om den HER, HER og HER.

Øyeblikk:

Koselig stunder med sønnen min og min bror i London. Opplevelser og fine stunder var det på rekke og rad.

Nedtur:

Ikke direkte nedtur, men et lite sjokk når jeg så at passet mitt gikk ut 17. juli. Du kan lese om det HER.

Flause:

Tror faktisk jeg har klart meg uten noen flauser denne uken. Det er jo helt fantastisk.

Hendelse/Personer som har gjort inntrykk på meg:

Min sønn. På torsdag hadde de i oppdrag fra skolen fri for å gjøre husarbeid og å lage middag. Du kan lese om det HER. Denne lever jeg lenge på, kunne for min del fort blitt en vane:) Jeg fikk servert bestemors kjøttboller med god saus, poteter, gulrøtter og ertestuing.

Trening:

Ikke den helt store treningsuken, men har fått meg en time med spinning, samt en del turer. Helgen hadde vi gåmaraton i Londons gater, så jeg velger å kalle det en form for trening.

Innkjøp:

Skulle tro at jeg hadde mye å berette her etter London turen vår, men må nok skuffe. Tror utenom litt tax free varer ble det kjøpt inn kun en badeshorts til poden.


 

15 kommentarer

Siste innlegg