Vi har blitt rike…….

På doruller kan du si……

I dag kom meldingen. Nå har de kommet, bare å hente. Joda, sendte poden opp for å hente den ene på 64 ruller, trodde jeg.

Etter en liten stund hører jeg: Mamma dette var jammen meg tungt. Du sa det var bare en……. I en bitteliten bisetning nevnte han at han synes det var bra han som gikk, siden jeg aldri hadde fått dette med meg. Mellom oss tror jeg han undervurderer meg litt.

Dermed er vi plutselig blitt de lykkelige eierne av 128 toalettruller, som nå er blitt plassert strategisk litt her og der her.

En kan trygt si, at det ikke skal stå på dorullene her i huset hvert fall.

Synes egentlig det er en grei ordning å kjøpe disse sekkene. Ulempen er når de er brukt opp. Da glemmer jeg rett og slett å kjøpe i butikken, siden jeg blir vant til at det er mer der det kommer fra …….

#toalettpapir #dugnad #fotball #familieogbarn #familie #mamma #ungdom #idrettslag

28 kommentarer

Siste innlegg