Ups… det er jo fredag igjen…..

Ja tenk dere. Fredag igjen…..

Det er jo en herlig følelse. Har i grunnen ingen spesielle planer for helgen. Skal nok finne noe å fylle den med for det.

Hjemover fra jobb i dag klarte jeg ikke motstå fristelsen, så jeg måtte stoppe å kjøpe med meg litt bær. Så dette blir nok kosen som blir servert i dette huset i kveld. Kjente at når jeg var innom butikken at min kreativitet i dag når det gjelder mat var lik null. Tenkte fredag ja, da er det taco, ferdig jobbet. Så slik blir det. Er jo litt kvess det og da, tross om været tilsier litt grilling. Det får vi nok bare ha til gode.

Poden kommer nok til å være hjemme i kveld, og det er så kos. Han ligger/sitter pr. nå i sofaen med foten høyt i følge instrukser fra legen. Ikke krise for ham, men han var innom legen i dag og fikk ordnet opp i en rotbetennelse han har fått i store tåa. Med ferien som står for døren krysser vi fingrene for at han blir frisk og rask igjen ganske fort.

Ønsker dere en fantastisk fredagskveld….. nå er tacoen på bordet her.

Jeg kjøpte bæra ved Hafrsfjord, og ble så fasinert over sjøen som har et lysegrønt skjær pga. alger…..

 

 

#fredag #fredagsfølelse #familieogbarn #familie #barn #ungdom #mammma #tacofredag

16 kommentarer

Siste innlegg