Mods samlet byen…..

God morgen kjære dere.

Søndags morgen, og en kaffekopp har jeg funnet meg. Har vært litt aktiv her i morgentimene og fått ordnet litt i huset. Litt min dårlige samvittighet fra i går da jeg valgte bort husvasken til fordel for en bytur på dagtid.

Når en er alene, så har jeg funnet ut at det er ingen som gjør det for meg, så derfor har jeg lov til slikt. Hvor herlig er nå ikke det?

Hele Stavanger var på konsert i går. Mods tok publikum med storm, og jeg kjente utover dagen at rockefoten skulle nok vært på den konserten. Men nå har det seg slik at jeg er ikke en person som liker så godt å gå på konserter. Synes det blir trangt, kaotisk og får ikke det store ut av det. Jeg prøver meg jo innimellom, men det er som regel med samme resultat. Det gir meg ikke det helt store. Skulle nok heller hatt meg et bord plassert en plass, en komfortabel stol, ja da hadde jeg klart og kost meg skikkelig. For jeg liker jo musikk.

For oss som ikke var på konsert, ble den sendt på NRK2, så jeg fikk med meg den i min egen stue. Stemningen var jo helt fantastisk og minnene strømmet på. Så Mods leverte absolutt, og publikum var fantastiske. Har også sett flere oppdateringer fra facebook at de leverte til de grader.

Jeg får sette i gang med siste innspurt her i huset. Ikke så mange tingene igjen heldigvis. Kanskje er det mulig å finne på noen sprell i dag og, før dagen og helgen avsluttes. Ingen planer egentlig, men hvem vet.

Ønsker dere en fantastisk flott dag. Ha det gøy, og kos dere.


Bildekvaliteten er dårlig siden dette var tatt av tv:))))
 

#søndagstanker #morgen #mods #konsert #underholdning #kaffe

 

13 kommentarer
    1. JA der er jeg også..liker ikke å stå trangt, og mye bråk..bedre å få det inn på tv i godstolen..hihih.. ha en god dag! etter at huset er skinnende rent!

    2. Her har helgavasken måttet vike til fordel for sofabygging hi hi ,det går fint det.Konsert er fint om en liker musikken,og da er det jo behagelig å se den fra sofakrooken hjemme .Skal kose meg i dag da vi skal i bursdagsfeiring )

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: :))) ja nå er det på god vei… men klarer å få en dump innimellom her… det er rett og slett ikke det kjekkeste jeg gjør kjenner jeg:)) En flott dag til deg også:))

    4. Nøyde meg med tvskjermen jeg og… 🙂 kunne faktisk høre deler av konserten fra hagen her… men litt småkaldt å sitte ute… er heller ikke så glad i kø og kaos.. 🙂

    5. ..syns det er heeelt ok å hoppe over både husvask og anna “tøv”, dersom man har andre ting man gjerne vil..dagene og øyeblikkene forsvinner, men det gjør IKKE støv og rot..og da er det vel egentlig opp til hver enkelt hvor man vil trekke den grensa for hvor mye rot man gidder..og tro meg – jeg gidder myyyye sånt, før jeg kapitulerer og svinser over med Mr.Duster, hehe 😉 =P Ha en herlig søndag – og NYT!! =D

    6. Helene: hihi…. er litt der jeg og… og ingen så tar det, tross om jeg skulle ønsket det innimellom. Men må jo innrømme å ha ryddig og rent hus er en herlig følelse…… de få gangene:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg