Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 24

Da har vi lagt en ny uke bak oss, og den har vært fin. Mange fine øyeblikk både i heimen og opplevelser jeg har fått være med på. I grunnen en veldig koselig uke.

Her kommer mitt overblikk over forrige uke:

 

Høydepunkt:

Denne uken har jeg hatt mange koselige stunder med venninner. Forening på onsdag, lørdag og søndag på markeder. Disse stundene gir påfyll av energi og gull verdt.

Øyeblikk:

Sønnen i huset disket opp middag en dag i denne uken også. Samme meny som sist uke, men like godt. Satte meg godt plantet på kjøkkenbordet mens han tilberedet måltidet. Koselig stund både under middagslagingen og ved måltidet.

Nedtur:

Ingen nedturer jeg kommer på.

Flause:

Tror faktisk jeg har klart meg uten noen flauser denne uken. Det er jo helt fantastisk.

Hendelse/Personer som har gjort inntrykk på meg:

Min sønn. Han har gått i to uker med en vond tå. Neglerotbetennelse. På fredag var vi til legen, og han var kjempetøff. Hadde veldig vondt av han da når legen holdt på.

Trening:

Ikke den helt store treningsuken, men har fått meg en time med spinning, samt noen få turer. Må ha litt mer fokus her merker jeg.

Innkjøp:

Litt badetøy siden sommeren og ferien står for døren. Veldig fornøyd.

Nyhetsbildet:

Brannene i London og Portugal samt hendelsen på Grønland. Det viser at livet er skjørt, og mine tanker går til de som er rammet av katastrofene.

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg