Siste dag – Perissa, Santorini

Hei dere.

 

Da er jeg ganske så motvillig på vei hjemover. Føler at jeg har fått gjort mye og ikke minst truffet enormt mange herlige mennesker. Men, jeg vil egentlig ikke hjem.

Prøver å trøste meg selv med at i dag skulle det være over førti grader, og jeg hadde sikkert krepert.

 

Når jeg ankommer Perissa i går, møter en stor klem meg. Føler seg litt spesiell. “Bestefar” som eier hoteller forteller hvor glad han er for å se meg, og ber meg på en øl på kveldingen. Selvfølgelig takker jeg ja:)

 

Dagen ble tilbragt på stranden, og på ettermiddagen tok jeg “Thomas toget” som jeg kaller det langs hele strandpromenaden og til en liten fiskelandsby som heter Vilchada. Stranden er ca 11 km. lang og flotte hoteller og plasser suste forbi. Hvis du er i området fikk jeg tips om en fin liten strand som kun er en liten gåtur unna fiskelandsbyen. Den heter Eros og var vel verdt et besøk.

På toget traff jeg en herlig gresk dame som jobbet der. Følte jeg fikk litt spesiell behandling, og hun fortalte og guidet underveis.

Var faktisk i seng klokken ti, da jeg måtte opp klokken to i natt. Men en liten prat med Niko før leggetid fikk jeg tid til. Legger ved litt bilder, og ønsker dere en flott dag videre:)

#reise #santorini #hellas #perissa #reisemagasin

18 kommentarer

Siste innlegg