Hyllest til Stavanger fra Nettavisens skribent…

Jeg må bare dele denne artikkelen med dere, siden jeg blir så kry.

Denne gangen var det Nettavisens skribent på Reisetips som har denne overskriften: Stavanger – en av Norges vakreste byer! Du kan lese artikkelen HER .

Jeg er så enig i det hun skriver, og synes at for en helg har hun fått mye med seg. Tross om det så mye mer å se, så i grunnen kan du være der i uker.

Hvis du skal til Stavanger har jeg en del opplysninger over plasser du bør få med deg under Stavanger i arkivet mitt, samt attraksjoner og turer under Rogaland. Verdt å ta en titt hvis du planlegger eller skal på en tur til oss.

Det ble skrevet her at Sverd I Fjell ikke var verdt turen, men hvis du kombinerer det med noen andre aktiviteter er jeg ikke fullt så enig. Tar du fly til Stavanger, kan det være lurt å svippe innom på veien til eller fra flyplassen. Du kan også kombinere besøket med en herlig gåtur ved sjøen.

Ønsker dere en riktig fin ettermiddag og kveld. Jeg håper jo også på at dere besøker oss her i Stavanger. Dere er hjertelig velkommen!

#stavanger #reisetips #Rogaland  sommerferie #prekestolen #familieferie #byferie #norgesferie #Vestlandet #sørvestlandet

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg