En mislykket dag…..

I dag fortjente jeg virkelig noe, følte jeg. Dermed ble det shopping og litt blomster til meg selv.

Du vet de dagene du virkelig trenger litt oppmuntring, og at dagen kunne vært bedre. Du går tilfeldigvis forbi en butikk, og tilfeldigvis svinger du innom.

Når du går ut, litt fattigere, men allikevel tenker, dette fortjener jeg. Da vet du at du fortjener det, eller?

Det startet før på dagen Telefonen min ringte, og poden var på tråden igjen. Hadde jo egentlig nettopp snakket med ham, så det var jo i grunnen litt mistenkelig. Når spørsmålet hans var om han hadde forsikring på mobilen, ja da ante jeg uro. Riktig. Knust skjerm.

Fort gjort, det vet jeg. Men likevel irriterende.

Hadde i grunnen blitt fortrolig med tanken, og tenkte at vi finner nok en løsning på det.

Senere skulle jeg på trening, og sjekket tidene mange ganger. Troppet opp, men neida. Treningen hadde jo begynt for en halvtime siden. På skjermen fikk jeg kun opp om jeg trang barnepass.

Hun bak disken ramset opp alternativer jeg kunne delta på, men tror jeg var litt for sur på meg selv da til å vurdere mulighetene. Så unnskyld hvis jeg virket uhøflig, det var absolutt ikke meningen.

Så ja, shoppingen i dag var litt balsam for sjelen. I tillegg er jeg den heldige eieren av en ny garderobe. To bukser, en lett jakke, en singlet og en bluse. Må jo ikke glemme blomstene da. De skal jeg kose meg med å se på i kveld. Så på meg ble det torsdagsblomster, ikke fredags som normalt.

#familie #mamma #torsdag #ungdom #mobiltelefon

 

16 kommentarer

Siste innlegg