Tilbakeblikk på uken som har gått – Uke 27

Ukene suser forbi som bare det. Skulle ønsket at de innimellom hadde stoppet litt opp, men slik er det vel. Til eldre en blir, til raskere går dagene, ukene og åra. En ny uke er omme, og igjen har jeg hatt noen fantastiske stunder.

Her kommer mitt overblikk over forrige uke:

 

Høydepunkt:

På onsdag kom poden hjem fra en to ukers ferie fra Spania. Det er alltid kjekt når han kommer hjem. Når han er borte er det akkurat noe som mangler i huset.

Øyeblikk:

Det må være de koselige kveldstundene med poden. Snakket om feriene og egentlig alt mulig. Disse øyeblikkene er gull verdt.

Nedtur:

Må være poden som klarte å knuse glasset på mobiltelefonen sin. Ikke verdens undergang – men allikevel en nedtur. 

Flause:

På torsdag skulle jeg på trening. Klarer da å komme en halvtime for sent tross om jeg sjekket tiden mange ganger. Diskuterte litt med hun i resepsjonen, for det gikk liksom ikke helt opp for meg at jeg som hadde tatt feil. Du kan lese om torsdagen min HER.

Hendelse/Personer som har gjort inntrykk på meg:

Denne uken vil jeg hedre Frodith og hennes fantastiske sprell og utfordringer. Det er så koselig og lager et samhold for oss i denne bloggverdenen. Har du ikke fått med deg sommerutfordringen hun har kommet med kan du lese om den HER. Jeg er sikker på at hvis du har lyst er du enda hjertelig velkommen til å delta.

Trening:

Denne uken har det vært noen få turer, samt 4 dager på spinning.

Innkjøp:

Denne uken har jeg fått maling og utstyret til å male trappen i hus. Været har ikke tillat malingen, men regner med at det lar seg gjøre ganske raskt. Jeg hadde også noen kles innkjøp på torsdag da dagen ikke gikk helt som planlagt. Plaster på såret kan du si. Jeg ble den heldige eier av 2 nye bukser/shorts, en bluse og en singlet. Alltid kjekt med noe nytt.

Nyhetsbildet:

Det er ikke så mye som har skjedd som jeg har satt seg i minne, så da må jeg vel nevne begivenheten med å få attraksjonen “Trollpikken” på plass. Jeg hadde et innlegg om det som du kan lese HER.

10 kommentarer

Siste innlegg