Frodiths utfordring, DAG 5 – SOL

Hei fininger.

Da har vi kommet til dag nr. 5 i Frodiths sommerutfordring til oss. I dag er oppgaven SOL.

Lurer du på hva hun har på gang, og hva vi holder på med? Kanskje har du lyst til å være med? Klikk deg inn på innlegget hennes HER.

Tross om vi hadde en liten solgløtt i går, som jeg bestemt mener er på grunnlag av regndansen min,  er det lenge siden jeg har tatt solbilder herfra.

Men det finnes alltid en løsninger.

Jeg var jo nettopp i Hellas, eller rettere sagt Santorini.

Hva er vel bedre med et bilde av når solen står opp i Perissa, eksakt kl. 06.03, og en herlig solnedgang fra Oia kl. 20.40? Så dette blir mine bidrag i dag til SOLEN:


Dagen våkner i Perissa, Santorini.

 


Solnedgang i Oia, Santorini
 

 

 

 

#frodiths #utfordring #sol #reise #solnedgang #perissa #Santorini #oia #hellas #sunset #greek #greece

29 kommentarer

Siste innlegg