Sandvolleyball i Hafrsfjord

Tenkte jeg ville vise dere hva Stavanger Kommune har gitt bydelen min, kun et steinkast fra der jeg bor.

De har holdt på å grave en liten stund, uten at jeg helt har visst hva de har drevet med. Det var jo midt i et turområdet, og helt nedi strandkanten som dere sikkert ser. Dette området har ikke blitt brukt til noen ting før, så dermed var ikke tanken min inne på at de skulle lage noe så fint her.

Denne “parken” hadde åpning i slutten av juni, med ordfører og selvfølgelig mange folk. Jeg tror at tross regnværet vi har hatt, er det alltid folk her nede. Siden det var folketomt i dag knipset jeg noen bilder.

Jeg tror nok at dette kommer til å bli en herlig plass på fine vår, sommer og høstdager. Så tusen takk Stavanger Kommune.

Var det ikke flott?

Stavanger Kommune, Hafrsfjord – Kvernevik Bydel. I de senere år har Stavanger Kommune laget en rekke turstier rundt sjøen. En kan gå mange mil i alle retninger, så vi som bor her har fine turområder rett utenfor døra. Kvernevik bydel i Stavanger grenser til Randaberg Kommune som også har utbedret turstiene langs sjøen i kommunen.

#stavangerkommune #Rogaland #Hafrsfjord #kvernevik #tur #natur #norgesnatur #kyst #sjø #bademuligheter #volleyball #sport #sandvolleyball #familie #familieogbarn #ungdom #barn #mamma

 

8 kommentarer

Siste innlegg