Herlig, men sliten morgen

Hei fininger.

Tenk fredag allerede.

 

Sitter her med en god kopp kaffe og er i grunnen ganske så fornøyd. Tenk Trolltunga besteget. Ikke så verst for gamlemor må jeg innrømme.

Skal heller ikke si at jeg ikke kjenner det i beina, siden de siste 6 km var ganske så tøffe.

Tøffe på grunn av tærne verket som besatt. Jeg har gode sko, men vet ikke helt hva som skjedde.

Det var mye nedover, og akkurat som om foten eller tærne forflyttet seg og dunket mot skoen. Så er det noen erfarne fjellfolk som har tips blir jeg kjempeglad:) må bemerke at alt fungerte helt til de siste km.

Jeg skal komme med beskrivelse av turen, og flotte bilder, og det gleder jeg meg til å dele med dere.

 

Tok dette bilde etter turen, da skona ble hevet av når jeg kom ned. Her sitter jeg i Odda sentrum og venter på venninna mi etter jeg hadde vært å handlet:)) ønsker dere en flott dag:)) PS. Det er jo fredag….

 

 

#ferie #odda #trolltunga #fjelltur #

20 kommentarer

Siste innlegg