Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 30

Forrige uke hadde vi bare hjemmekos og ferie her i heimen. Det er litt herlig å kunne slappe av, fått gjort en del ærender og i grunnen bare å være. Går litt inn i en sløvemodus, og dagene starter litt senere med en tenåring i hus. Men det er herlig for det. 

Her kommer mitt overblikk over forrige uke:

 

Høydepunkt:

At jeg fikk ordnet med bil. Det har ligget og gnagd litt at jeg må bytte inn bilen min i september/oktober. Dere kan lese og se den flotte nye bilen min HER.

Øyeblikk:

På fredag hadde vi en koselig fisketur. Tross om det ikke ble noe storfangst på verken meg eller poden var det en koselig tur. Stillhet, små prating og mye latter og smil. Dere kan lese om fisketuren HER.

Nedtur:

Å bruke en hel dag på å få nytt pass. Det var jo i grunnen min egen feil da jeg ikke sjekket hvordan ting fungerte. Dere kan lese om det HER.

Flause:

Tror faktisk jeg har klart meg uten noen flauser denne uken. Igjen er det jo helt fantastisk.

Trening:

Har vært litt sløv denne uken, men har hatt 4 litt lengre turer og 3 spinningtimer.

Innkjøp:

Foruten bilen som jeg nevnte over, er det kun en blomsterkvast som jeg ga i presang. Tilfeldig fant jeg et herlig økologisk gartneri/blomsterbutikk på Randaberg hvor jeg gjorde dette innkjøpet. Det kan du lese om HER.

Nyhetsbildet:

Denne uken må jeg sette søkelyset på den tragiske hendelsen på Sørlandsenteret hvor en 17 år gammel jente mistet livet og en jente i 20 åra ble hardt skadet. Uten å gå inn på detaljene er dette en tragisk hendelse for alle involverte. 

6 kommentarer

Siste innlegg