Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 31

Ukene går litt vel fort synes jeg, men det har vel med at vi har fine dager, tross vær. Det har vært skiftende vær, og igjen blir jeg litt forvirret. På en dag har vi både sol, regn og det har faktisk også vært borti hagl. Uansett vær har det vært en fin uke.  

Her kommer mitt overblikk:

 

Høydepunkt:

På fredag var jeg og en kollega ute på byen. Startet med et koselig vorspiel hjemme hos henne. Kjekt med slike kvelder en gang i blant.

Øyeblikk:

Jeg og sønnen min har hatt noen veldig koselige kvelder, med mye snakking og latter. Disse øyeblikkene er gull verdt.

Nedtur:

Ferien min var over og jeg var i grunnen ikke helt klar for det. Greit og kjekt å begynne på jobb igjen og treffe kollegaer og kunder, men kunne i grunnen tenkt meg en uke eller to til.

Flause:

Tror faktisk jeg har klart meg uten noen flauser denne uken. Igjen er det jo helt fantastisk.

Trening:

Har vært litt sløv denne uken også, men har hatt 2 litt lengre turer og 2 spinning timer.

Innkjøp:

Ingen innkjøp denne uken.

 

I Stavanger i forrige uke var det en del regn, og til tider kraftig regn. Kjørte forbi Gamle Stavanger rett etter en slik regnskur, og dette møtte meg:

#øyeblikk 

20 kommentarer

Siste innlegg