67% mer sex……

Ja det får du ifølge reklamen,hvis du hører mye på musikk. Jeg regner med at dette gjelder par.

Disse orda har liksom prentet seg i hodet på meg siden jeg har hørt de nå flere ganger til dagen. Hvem det er reklame for har jeg ikke fått med meg, men prosenten, ordet sex og musikk, det sitter. 

Jeg hører mye på musikk, men tror ikke jeg er helt i målgruppen her, uten å gå helt inn på det.

Her om dagen var jeg på trening, eller rettere sagt spinning. Faktisk en time jeg slet meg gjennom, ikke fordi jeg er så himla dårlig form, men rett og slett på grunn av musikken. Ikke helt min type musikk. Må tilføye, tross musikk var instruktøren flink, bare litt dumt at hun ikke liker samme type musikk som meg.

Tankene mine begynte å vandre og plutselig poppet 67%, sex og musikk opp. Ja du kan  vel si at jeg drev vel med litt andre ting enn sex, men tenkte at hvis en også bytter dette ordet ut med trening kan den formelen være gjeldene her også. 

Jeg vet ikke med deg, men for meg har musikk mye å si. Det kan totalt endre både yte evne og humør, både på godt og vondt.  En grå og tung dag kan plutselig endres til en solskinnsdag med både sommerfugler og bobler i magen, hvis den rette musikken kommer forbi, og omvendt.

Så ja, jeg tror det er litt i den reklamen, tross om prosenten kan variere. Men jeg fant jo ut på spinningen her om dagen at musikk er ikke alltid musikk. Tror heller ikke selskapet de reklamerte for kan gi noen garantier….. Men det er jo verdt å prøve, både til å få opp humøret, trening og andre aktiviteter……. 

 #helse #musikk

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg