Skygger og bilder – ta en titt..

Hei dere. 

Jeg har de siste dagene vært litt opptatt og skygger og skyggebilder. Ikke så lett når det ikke er sol, men hva venter en ikke på når Frodith steller til utstilling. Hun har laget en herlig utstilling som du kan gå inn og kikke på HER .

Når Frodith har utstilling, ja da sparer hun ikke på noe og de herligste bildene har kommet inn fra kjente fra nært og fjernt. Det er jo en liten konkurranse også, så her kan du jo også avlegge din stemme.

Jeg har satt meg på første rad, og nyter hvert minutt.

Jeg har ikke bidratt med noe bilder denne gang, for jeg fikk det rett og slett ikke helt til. Vi har jo hatt litt små sol innimellom, og i går når jeg tuslet en liten tur tenkte jeg at nå skulle jeg slå til og fange de herligste skyggene. Jeg har nå konkludert med det at noe skyggefotograf blir jeg vel neppe, men når vi har så mange fra før av tror jeg det er like greit at jeg kun er publikum denne gangen. 

Når jeg da tuslet på denne turen min i går, med nesen ned i bakken, var det jo mye morsomt en kunne forestille at disse skyggene kunne være. Bildet under for eksempel fikk jeg for meg var en liten spurv. Ser du den? Eller synes du at det ligner på noe annet?

Lykke til Frodith, og alle skyggefotografer. Nå begynner dagen å røyne på, så der er nok noen slitne ben ute å går. Heier på alle og tusen takk Frodith for igjen en kjekk utfordring. Du er bare god.

#Frodith #skygge #skyggefotografering #utfordring  

10 kommentarer

Siste innlegg