Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 32

Da er vi inne i en ny uke, og min andre jobbeuke etter ferien. Kjenner at jeg begynner å bli litt klar for aktivitetene utover, og jeg gleder meg. Har i grunnen vært en rolig uke, men tror rett og slett at jeg har ligget litt på lading til aktiviteter som skjer fra nå og utover. Men før hverdagen begynner for fullt kommer mitt overblikk fra forrige uke.

Høydepunkt:

På fredag kom poden hjem etter nærmest en uke hos faren. Er alltid kjekt når han kommer hjem, og tross om han har det litt travelt med kammerater og diverse gjøremål har vi i helgen hatt mange koselige stunder. 

Øyeblikk:

På søndag var vi en tur å tuslet på Sola Stranden. Det var helt magisk, og slike øyeblikk kan ikke helt beskrives. Jeg har lagt ved bilder under.

Nedtur:

Når jeg på torsdagen ble 1500,- kroner fattigere og måtte kjøpe et nytt dekk. Du kan lese om det HER.

Flause:

Tror faktisk jeg har klart meg uten noen flauser denne uken. Igjen er det jo helt fantastisk.

Trening:

Har vært litt sløv denne uken også, men har hatt 4 litt lengre turer og 3 spinning timer. Har også så smått begynt med litt styrketrening her hjemme. 

Innkjøp:

Ufrivillig innkjøp av et nytt dekk. 

Personer som har gjort inntrykk på meg:

Jeg må trekke frem personen som hjalp meg med å skifte dekk. Han jobbet på Circel K på Forus, og tross om dette ikke er vanlig service for kunder, hjalp han meg.  

 

På søndag var vi en tur til Solastranden i skumringen. Var det ikke vakkert? 

 

16 kommentarer

Siste innlegg