Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 33

Wow sier jeg bare. For en fantastisk uke jeg har hatt. Skulle ønske at tiden innimellom kunne stått stille, men det fungerer visst ikke helt slik.

Her kommer mitt overblikk over uken som har vært:

 

Høydepunkt:

Det må absolutt være turen jeg hadde til Newcastle. For en by som bydde på mange overraskelser. Absolutt en by jeg vil besøke igjen, og jeg håper at det lar seg gjøre om ikke så lenge. Du kan lese om turen min HER, HER og HER.

Øyeblikk:

På onsdag hadde jeg en herlig tur rundt Store Stokkavannet. Lenge siden jeg har gått her, og siden været var det mange ute, ja det var en herlig tur. Godfølelsen kom frem.

Nedtur:

Har i grunnen ikke hatt noen nedturer denne uken. Hvor herlig er nå ikke det?

Flause:

Tror faktisk jeg har klart meg uten noen flauser denne uken. Igjen er det jo helt fantastisk.

Trening:

Jeg føler at jeg har kommet  godt i gang etter ferien. 3 spinning timer, 1 styrketime og en herlig spasertur på om lag en mil på onsdag. Helgen travet jeg rundt i Newcastle, så jeg putter dette også på trening.

Innkjøp:

Siden jeg har vært i Newcastle fikk jeg gjort noen få innkjøp der. Et nydelig smykke på markedet og en jakke. Selvfølgelig litt taxfree også.

Personer som har gjort inntrykk på meg:

Nina på BMI Regional som var vertskap for oss i Newcastle. For en herlig og sprelsk dame. Å få en hel gruppe til å føle seg spesiell – ja det er en kunst. 

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg