Skrekkens dag – nye dubbedingser i hus

Her om dagen fikk jeg en lapp i posten hvor det sto at dekoderene skal byttes ut.

Det burde i grunnen være en gledens dag, men som jeg har nevnt før fungerer meg og dubbe dingser ikke så godt sammen. Jeg får en litt slik dårlig følelse i magen, det knytter seg litt, og jeg ser med gru på å styre med ledninger og slik. Du kan lese et innlegg jeg har skrevet om det HER.

I dag er dagen.

 Høres jo fint ut eller? Men siden jeg mer er på stadiet som “hva er en dekoder” byr det sikkert på litt problemer. Jeg tror hvert fall det.

Siden jeg fikk skrekken bare av å lese den første linjen, betydde ikke det andre så mye. Når jeg ser bedre etter vil det si at når den nye dekoderen er installert, da av meg, vil vi få følgende fordeler:

– TV overalt

– Se offline

Selvfølgelig står det da helt nederst. Tilleggstjenester må oppgraderes via TV-portal eller vårt kundesenter. 

Jeg har da funnet frem de gamle, og kommer til å bytte de inn. De nye må nok bli installert ganske fort, men jeg gruer meg. Har jo helgen på meg da… eller at poden må trø til….  Ja jeg velger å tro at han gjør det….

#dekoder #lyse #tv #familie #ungdom

 

22 kommentarer

Siste innlegg