Fine titler er viktig!

 

Hei dere.

Håper dere har hatt en fin lørdag.

Jeg tenkte at jeg vil dele en morsom mail jeg fikk i dag. Mailen i seg selv er vel i grunnen ikke så morsom, men tittelen derimot gjorde at jeg måtte trekke litt på smilebåndet.

Regnskapsavdelingshode har han Marius som tittel. Fantastisk og kreativt kommet på synes jeg.

Har dere hørt denne før? Eller rett og slett er det noen av dere som har denne tittelen?

Det kan jo være at jeg ikke helt følger med i tiden… jeg begynner jo å dra på årene.

Jeg legger en kopi av mailen under her, så ja, om jeg ikke dro inn lottorekka denne helga heller, så har jeg visst noen penger her……

Ha en flott lørdagskveld.

Her er mailen:

Hallo ,
 
Du har mottatt EUR 5,690.00 betaling.

Dette er bare begynnelsen på hva du snart vil være med

Et nytt system 2017.

>> Tilgang til dine nye penger

Hilsener,

Marius Birkeland.

Regnskapsavdelingshode

#regnskapsavdelingshode #gevinst #jobbtittel

18 kommentarer

Siste innlegg