Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 35

Ny uke og nye opplevelser. Fra forrige uke har jeg ikke så mye å si, tross om jeg har hatt en kjekk og koselig helg har vel uken vært så som så.

Her kommer mitt overblikk over uken som har vært:

 

Høydepunkt:

Rett og slett følelsen av å begynne å bli frisk. Har vært syk fra mandag og det henger litt igjen enda. Hadde et innlegg hvor jeg beskriver høydepunktet mitt for en dag i uken, det kan du lese om HER.

Øyeblikk:

Tross sykdom,  har vi hatt koselige stunder her hjemme. Poden har ikke vært syk, men kom med en herlig kommentar en av dagene at han hadde syntes det hadde vært kjekt om jeg ikke jobbet. Da hadde jeg vært hjemme når han kom hjem fra skolen. 

Nedtur:

Rett og slett å være syk. Har funnet ut at jeg ikke er så god til å ligge under dyna og se på Nettflix.

Flause:

Tror faktisk jeg har klart meg uten noen flauser denne uken. Igjen er det jo helt fantastisk.

Trening:

Her har det vært veldig labert. Ingen trening, men to turer i nabolaget. 

Innkjøp:

Ingen innkjøp

Personer som har gjort inntrykk på meg:

Sønnen min som har vært så omsorgsfull. Vartet meg opp innimellom. Så tusen takk, det setter jeg veldig pris på:)

 

#tilbakeblikk #øyeblikk 

8 kommentarer

Siste innlegg