Sjekk jobbmulighetene hos Agenturer.no

                                                                                                                                                             Annonse

Hei dere.

Jeg tenkte at jeg ville tipse dere om en fantastisk side på nettet for de av dere som er ute etter jobb. Her har du muligheter til å finne utlysninger om salgsstillinger, muligheter til å starte for deg selv, eller kanskje du har egen virksomhet men er åpen for nye produkter i din eksisterende portefølje. 

Siden heter: Agenturer.no. Firmaene som søker etter forhandlere kan blant annet formidle kjente klesmerker, smykker, interiør, ja egentlig alt du kan tenke deg.

Det kan være veletablerte firma med kundemasse i Norge, event. firma som ønsker å komme inn på det norske markedet. Så her er mulighetene mange.

Jeg har vært medlem i noen år nå, og kan skrive under på at det er agenturer for veldig mange kjente merker og produkter. Hver gang jeg får mail, må jeg inn og kikke.

Hvis du ønsker å registrere deg, og å få mailer om nye muligheter kan du gå inn HER.

Foruten å formidle stillinger, hjelper også Agenturer.no selskaper som ønsker økt salg med å finne eksterne salgskanaler. Det er muligheter til å nå ut til nettverket av agenter og forhandlere ved å bruke annonseløsninger. Mer informasjon om dette finner du HER.

For selvstendig næringsdrivende og småbedrifter har de også et fordelsprogram som gir adgang til eksklusive agentmuligheter, dokumentmaler for næringsdrivende, diverse rabattavtaler osv. Mer informasjon om dette finner du HER.

Uansett om du er firma på utkikk etter folk, eller arbeidssøkende er dette sider som jeg anbefaler at dere tar en titt på.

 

bildet er hentet fra pixabay

#karriere #jobb #agenturer #agenturerno #yrke #agent #arbeid #muligheter #salg #salgsagent #annonse #markedsføring 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg