Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 36

Igjen kan vi krysse av en uke. Det går jammen meg fort synes  jeg. Høsten har kommet for fullt her i Stavanger, så sommeren er nok forbi. Høsten en fin tid, og  jeg forbinder den med fine farger, lys og masse kos. 

Uken som har vært rolig og fin, det samme har helgen. Merker at jeg trenger det av og til, bare å være faktisk, dermed er det ikke de store aktivitetene jeg har å fortelle dere.

Her kommer mitt overblikk over uken som har vært:

 

Høydepunkt:

Jeg har fått ny bil, og når den var hentet, den andre levert. Det var en god følelse.

Øyeblikk:

Fotballkamp med gutta boys. De vant, og hele gjengen var i strålende humør. De øyeblikkene er så kjekt å få med seg.

Nedtur:

Ingen nedturer, vel… når jeg leverte min gamle bil var det litt vemodig og trist. 

Flause:

Tror faktisk jeg har klart meg uten noen flauser denne uken. Igjen er det jo helt fantastisk.

Trening:

Tre rusleturer, utenom det har det vært null trening. Litt labert kanskje, men har brukt uken på å komme meg etter forrige ukes sykdom. 

Innkjøp:

En bukse til poden som rett og slett ikke falt helt i smak. Tror nok at han bør være med på disse innkjøpene fremover.

Personer som har gjort inntrykk på meg:

Jeg hadde en dag hvor jeg tok bussen litt over alt egentlig. Som den uerfarne busseren jeg er var jeg meget imponert over buss sjåførene i distriktet som var så behjelpelige med alle mine spørsmål.

18 kommentarer

Siste innlegg