Livets sider – Frodiths utfordring

Hei dere.

Nå har Frodith vært ute med utfordringene sine igjen. Jeg er kanskje ikke den store dikt skriveren, men en utfordring kan jeg nesten ikke gå forbi. Du kan lese om utfordringen hennes HER.

Jeg har tatt for meg livets mange sider, som kan svinge dag for dag. Tross om vi er en og samme person, kan to dager være helt forskjellig i vår sinnstemning.

Her er mitt lille dikt til Frodiths fine tegninger:

 

Livets sider

En dag, er jeg verken trist eller lei

Jeg ønsker bare å være med meg

Være usynlig, fundere og tenke

Lade meg opp, ja rett og slett vente

 

En dag, vil jeg bare skinne og glimte

Danse tango, smile og flire

Dagens midtpunkt, glad og munter

Føle at verden er et vidunder 

 

 

 

Ønsker dere en god kveld videre:)

 

22 kommentarer

Siste innlegg