Jeg kom både frem og tilbake…….

Hei dere.

Fredag kveld, og helt ro i heimen. Poden er dratt til faren, og jeg kom hjem fra Stockholm for noen få timer siden. 

Dere kan lese om mine bekymringer før jeg reiste HER.

Tross streikevarsler, så gikk turen helt knirkefritt. Jeg kom både frem og tilbake uten de store problemene. Det ene strekket fra Oslo – Stockholm var forskjøvet litt, men ikke mer enn en time. 

Uansett har jeg hatt en veldig fin tur. Truffet mange kjekke kollegaer, og fått med meg masse godt faglig stoff. Så det har vært noen lærerike og kjekke dager.

På vei hjem, rett før innflygningen til Stavanger fikk jeg tatt dette fine bildet. Synes det var litt spesielt siden skyene speiler seg i vingen. 

Ha en fortsatt fin kveld:)

#stavanger #Rogaland #sas #solaflyplass #fly

 

 

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg