Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 37

Ny uke er startet, og en kan vel si med helt nye ark. Uken som har gått har vært helt fantastisk, tross om jeg midt i varsling til streik skulle ut å fly. Men det gikk jo bra jo.

Opplevelsene har stått i kø, så uken har absolutt budt på opplevelser etter opplevelser. 

Her kommer mitt overblikk over uken som har vært:

 

Høydepunkt:

Å velge kun et høydepunkt er ikke lett denne uken. Men, en topptur er en topptur! Turen til Trollpikken i Egersund Kommune. Herlig å få trasket litt i heia igjen. Du kan lese og se bilder fra turen HER.

Øyeblikk:

Endelig fikk jeg oppleve nydelige Sogndalstrand. Tettstedet skuffet ikke, så denne perlen er verdt et besøk om du er i Egersunds området. Du kan lese om besøket mitt HER.

Nedtur:

Når jeg på onsdag fant ut at det var veldig stor sjanse for at det ble steik, og jeg oppdaget at det ene strekket av flyturen min til Stockholm var kansellert. Du kan lese om det HER. Tross dette, så ordnet alt seg – så kanskje det ikke det var den store nedturen allikevel?

Flause:

Tror faktisk jeg har klart meg uten noen flauser denne uken. Igjen er det jo helt fantastisk.

Trening:

Igjen en laber uke. Litt dårlig tid kanskje, men får ta det igjen. Har fått to rusleturer i området her jeg bor, samt turen til Trollpikken.

Innkjøp:

Kun litt taxfree innkjøp etter turen min til Stockholm.

Personer som har gjort inntrykk på meg:

Her vil jeg trekke frem gode kollegaer både i hele Norden og lokalt her i Stavanger. Fantastiske personer både faglig og som venner. Ja jeg føler meg veldig heldig. Uken som har vært har vi vært på en Nordisk samling i Stockholm, samt at jeg var på en hyttetur med noen fra kontoret i helgen.

Bildet er fra Vikeså i Rogaland. 

#Tilbakeblikk 

12 kommentarer

Siste innlegg