Tips fra en fotballmamma!

Hei dere.

I dag har jeg jo vært over huset, vasket og styrt på. Mens jeg holdt på,  slo det meg at knottene som våre søte små drar med seg fra fotballbanen har minket betraktelig. Etter en halv uke uten støvsuger, var det kun noen få i gangen.

Kanskje hadde poden et poeng her for noen uker siden da han sa at det hadde med fotball skoa å gjøre?

Til bursdagen i juni fikk han nemlig nye, strømpelignende fotballsko. Hans argumentasjon var at prisen på disse oppveiet alle knottene som han dro med seg i huset. Tross om jeg ikke tror det har noe med prisen, da de har alle prisvariasjoner i disse modellene, så tror jeg faktisk han har et poeng. Knottene kommer rett og slett ikke oppi skoa.

Er du som meg som følte at jeg hadde disse knottene på maten en periode, anbefaler jeg ved neste fotballsko innkjøp at dere prøver disse “strømpelignende” skoa. Genialt!

#fotballsko #fotballmamma

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg