Rom med utsikt? Flørli – Lysefjorden

Hei dere.

I går var jeg på en herlig tur til Flørli som ligger i Lysefjorden her i Rogaland. 

Flørli kan reklamere med 4444 trappetrinn rett opp, og jeg kan garantere at du kjenner det i beina etter den turen. Jeg har tidligere hatt innlegg om den turen, og det kan du lese om HER.

Turen i går var mer for å forberede meg til et kundearrangement vi skal ha i uken som kommer. Men jeg fikk med meg 700 trappetrinn, og en herlig rusletur i skogen som sluttet med en liten bit på rallarveien. 

Siden jeg hadde litt ekstra tid, dro jeg på en liten oppdagelsesferd. Her fant jeg den koseligste hytten du kan tenke deg, med fantastisk utsikt. Det er det første bildet du ser. Romantisk eller? Du får også din helt egen strand med.

Det er jo når en opplever slike perler en skulle ønske en ikke var singel. 

Det beste av alt er at du kan leie denne idyllen og oversikt over dette finner du HER.

Jeg legger ved noen bilder fra turen min i går, og ja, tross om det ikke var sol er Lysefjorden bare helt fantastisk.

 

Tenk å tatt morgenkaffen her…….

Oversiktsbilde over Flørli. Bak den store hvite bygningen ligger trappene:

 

Starten på Trappene:

 

På ca. trappetrinn 200:

 

ca. på trappetrinn 600:

Tatt nede ved Flørli:

På båten ut til Flørli:

Vi kjørte fra Stavanger til Lauvik som tar ca. 40 minutter. Deretter tok vi ferje som går helt inn til Flørli. Turen tar ca. 50 minutter.  Det lureste er å bestille billett på forhånd, men kan også kjøpes om bord. Båten går kun innom Flørli hvis det er personer som skal av eller på.

#Flørli #Lysefjorden #flørli4444 #Rogaland 

24 kommentarer

Siste innlegg