Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 38

Ny uke , og jeg kan se tilbake på en svært innholdsrik uke. Tross om det har vært mye hverdag, har jeg kost meg og hatt mange fine øyeblikk. Det at jeg fra morgningen lørdag fikk tatt over hele huset, gjorde resten av helgen helt perfekt. Herlig med nyvaska hus.

Her kommer mitt overblikk over uken som har vært:

 

Høydepunkt:

I helgen hadde jeg noen fantastiske turer. På lørdag var jeg til Børaunen som du kan lese om HER, og søndag en tur til Flørli som du kan lese om HER. Å få tilbringe tid i naturen og treffe mange kjekke og interessante folk er helt fantastisk.

Øyeblikk:

Både i uken og i helgen har jeg og sønnen min hatt mange øyeblikk på ettermiddager og kvelder. Snakket, spist og ledd. Ja det har vært herlige øyeblikk som jeg setter veldig pris på.

Flause:

Tror faktisk jeg har klart meg uten noen flauser denne uken. Igjen er det jo helt fantastisk. Begynner å bli ganske så god til å ikke ha flauser nå.

Trening:

Jeg har vært på to spinningtimer,  tur på lørdag og søndag.

Innkjøp:

Kjøpt litt hudpleie siden jeg var så og si tom. 

Personer som har gjort inntrykk på meg:

Verten på Flørli. For en utrolig hyggelig og smilende mann. Besøker du plassen er det verdt å slå av en prat med ham.

Bildet er tatt på Flørli, på vei ned fra trappene. Å høre bekken bruse er balsam for kropp og sjel.

#Tilbakeblikk

6 kommentarer

Siste innlegg