Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 39

Oi for en uke vi nå legger bak oss. Aktiviteter, hendelser, oppturer og oppturer har preget uken. Herlig med slike uker, og nesten synd at en starter på nytt. Men igjen, det betyr jo flere muligheter……

Her kommer mitt overblikk over uken som har vært:

 

Høydepunkt:

På torsdag var vi på en kjekk tur innover Lysefjorden. Herlig friskt og lærerikt. Du kan lese om turen HER.

Øyeblikk:

Fine øyeblikk med min sønn. Tross om vi har hatt en travel uke, så har vi klart å få inn noen kosestunder med latter og prat.

Flause:

Tror faktisk jeg har klart meg uten noen flauser denne uken. Igjen er det jo helt fantastisk. Begynner å bli ganske så god til å ikke ha flauser nå.

Trening:

Jeg har vært på to spinningtimer,  tur på torsdag og søndag.

Innkjøp:

Kjøpte en ulltrøye av Kari Traa.

 

 

#Tilbakeblikk

8 kommentarer

Siste innlegg