Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 40

Ukene suser avgårde, og jeg klarer så vidt å følge med. Igjen legger jeg en ny spennende uke bak meg, og gleder meg til uken som kommer.

Her kommer mitt overblikk over uken som har vært:

 

Høydepunkt:

På lørdag hadde jeg en koselig handletur med noen venninner i Stavanger Sentrum. Selvfølgelig med litt cafe besøk. Herlig bare gå og daffe, jabbe, fjolle og le. 

Øyeblikk:

På søndag hadde vi en magisk tur ut til Borestranden. Sol, strand, bølgeskvulp og Euro-Surf. Fantastisk. Du kan lese om det HER.

Flause:

Tror faktisk jeg har klart meg uten noen flauser denne uken. Igjen er det jo helt fantastisk. Begynner å bli ganske så god til å ikke ha flauser nå.

Trening:

Jeg har vært på en spinningtime,  pluss noen småturer i nabolaget. Uff, begynner visst å bli lat. Full skjerpings.

Innkjøp:

Ble litt kleskjøp i helgen. En ny bluse, og en ny dressjakke. Kjekt å freshe seg opp litt av og til.

 

 

#Tilbakeblikk

22 kommentarer

Siste innlegg