Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 41

Da var høstferie uken også over. Jeg har ikke hatt noe ferie og fordelen med det er at det har vært mye mindre kø på vei til jobb. 

Poden har vært hjemme, så selvfølgelig skulle jeg ønske at jeg kunne tatt ut noen dager. Men det er ikke alltid at det er så mye ferie igjen på denne tiden av året. 

Tross litt sutring på det har det i grunnen vært en fin uke.

Her kommer mitt overblikk over uken som har vært:

 

Høydepunkt:

På lørdag hadde vi en koselig venninnelunsj på Villa 22 i Stavanger. Herlig stemning med godjentene. God mat og god drikke. Slike dager er bare gull verdt, og en lever lenge på disse øyeblikkene.

Øyeblikk:

Lørdag når hele huset skinner. Nå er ikke jeg den personen som liker så veldig husarbeid. Men et rent hus gjør noe med en…. tross om det ikke varer så veldig lenge.

Flause:

Tror faktisk jeg har klart meg uten noen flauser denne uken. Igjen er det jo helt fantastisk. Begynner å bli ganske så god til å ikke ha flauser nå.

Trening:

Jeg har vært på to spinningtime,  pluss noen småturer i nabolaget. Litt bedre enn forrige uke, men her må jeg skjerpe meg litt.

Innkjøp:

Poden fikk seg noen nye bukser. Utenom det har det ikke vært noen innkjøp.

 

 

#øyeblikk #tilbakeblikk

14 kommentarer

Siste innlegg