Høst i høstfarger…..

Hei dere.

I går var jeg på en herlig rusletur i nabolaget mitt. Været var overskyet og det var en frisk brisk. 

Jeg gikk langs sjøen, og deretter rundt Hålandsvannet som ligger ganske så nærme. 

Slike turer er balsam for sjelen. Tankene blir satt i perspektiv, roen, og for å ikke glemme naturen. Fargene på denne årstiden er jo helt fantastiske. Gult, grønt, rødt, Orange….. 

Ved sjøen og i vannet svømmer forskjellig fuglearter så fredelig som om de ikke har noen bekymringer …… 

Jeg legger ved noen bilder av turen min og håper dere liker de:

 

Hafrsfjord med utsikt mot Randaberg:

Hålandsvannet:

 

Oppdaget dette treet med sopper. Er ikke ekspert på sopp, noen som vet hva type det er?

 

Dette motivet har jeg sikkert hatt bilde av før. Men det er så fint og koselig:

 

Tenkt å hive seg ut i vannet fra denne:

Og, hvis du blir trøtt på turen er det laget en rastestol like ved Speiderhytta:

#friluft #Randaberg #hålandsvannet #Hafrsfjord #stavanger

26 kommentarer

Siste innlegg