Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 42

Ny uke og nye muligheter. Atter en uke tilbakelagt, og igjen har jeg en fin uke å se tilbake på.

Det har i grunnen vært en rolig uke, men det er herlig innimellom.

Her kommer mitt overblikk over uken som har vært:

 

Høydepunkt:

Oi. Som sagt har det vært en stille og rolig uke, men fin. På lørdag var jeg en herlig tur rundt Hålandsvannet som ligger i Randaberg Kommune. Herlig høstvær og fikk samlet tanker. Turen kan du lese om HER.

Øyeblikk:

Tirsdag var fotball laget til sønnen min på tur til Jørpeland for å spille kamp. Tross regn og surt vær hadde vi en herlig tur med en lystig gjeng av foreldre og spillere. Tross om kampen endte uavgjort og spenningen står i taket til neste kamp, var vi alle fornøyd med kampen.

Flause:

Tror faktisk jeg har klart meg uten noen flauser denne uken. Igjen er det jo helt fantastisk. Begynner å bli ganske så god til å ikke ha flauser nå.

Trening:

Hadde en liten avtale med meg selv om å trene litt mer, men det ble faktisk litt mindre. Aja, fikk til en spinningtime, en styrketime og en del småturer i nabolaget her. 

Innkjøp:

Har fått handlet meg nye sorte skoletter. Det er et must på vinterhalvåret for min del.

Hendelser som jeg vil trekke frem:

Jeg var ikke på begivenheten, men det var avduket et veggmaleri på Kannik Skole. Fantastisk initiativ som du kan lese om HER.

#tilbakeblikk #øyeblikk #familie #mamma

12 kommentarer

Siste innlegg