En liten Bergenstur….

Hei dere og god morgen.

I dag var det litt mer kronglet å få min første kaffekopp. Men jeg har nå fått den. Måtte helt til Flesland.

I området rundt flyplassen skal jeg tilbringe dagen, og sitter nå på lading på flyplassen før dagen begynner for fullt.

Å reise avgårde med et av morgenflyene er ganske herlig. Folk er i forskjellige stemninger, og å bare observere er ganske så interessant. Noen er i samme ærend som meg, andre skal kanskje hjem fra Nordsjøen og noen er så heldige at de er på vei på ferie. Rett og slett en fin måte å starte dagen, roe ned og være klar til kamp.

Flesland har jo blitt ny, så gratulerer Bergen. Det jeg har sett til nå er flott. Stor forbedring. På hjemveien får jeg nok titte litt mer. Følte det var litt viktigere å få i meg en kopp med kaffe akkurat nå.

Ønsker dere en fantastisk torsdag. PS. Det er snart helg.

#bergen #flesland #morgen

16 kommentarer

Siste innlegg