Tom Cruise svever i Stavanger

Hei dere.

Ja tenk dere. I disse dager svever Tom Cruise titt og ofte over Stavanger. Det er nemlig nå innspillingen til Mission Impossible 6 på Prekestolen. Regner jo ikke med at han er med på alle flygningene opp til Prekestolen, men opp og ned må han for å gjøre stunta sine.

Innspillingen har blitt litt forsinket på grunn av første dagen var det litt for mye vind. Da hjelper det ikke om du heter Tom eller Per, siden sikkerheten er i høysete. I går var det litt bedre, men i dag igjen virker det ikke lovende. Regn og vind er ikke helt de beste forholdene for å henge utenfor Prekestolen.

De har kun fått tre dager til innspillingen, så det blir spennende å se om de blir ferdig.

Tidligere i sommer hadde vi en del klager på helikopter flygning på en lørdag. Det var en gjeng indere som fløy opp og ned til Prekestolen, og dette ødela idyllen for noen hytte eiere. Tror neppe de var oppi 50-60 flygninger den dagen, så jeg håper inderlig at hyttefolkene har “pakket” ned hytta for sesongen, eller at de ikke er på hytta disse dagene. 

Jeg må virkelig si at jeg gleder meg veldig til å se filmen til sommeren. Det blir noe eget når den er spilt inn her, og så kan jeg jo si – tenk der har jeg vært. Ikke det at jeg hengt på utsiden av Prekestolen som Tom Cruise skal gjøre, men tittet over kanten i hvert fall. 

Jeg tror nok at denne innspillingen kommer til å sette Prekestolen og Norge mer på kartet som reisemål, så det blir spennende å se effekten av det i årene fremover.

Kommer du til å se filmen?

#tomcruice #missionimpossible #filminnspilling #prekestolen

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg