Min nysgjerrige nabo….

Hei dere.

Lørdag morgen og jeg sitter som vanlig og bare nyter med den første kaffe koppen. 

Vi har hatt litt høst her i Stavanger de siste dagen. Litt uggent og kaldt, regn og vind. Slike dager og kvelder som en bare vil  krype sammen i sofaen og tenne så mange stearinlys du bare kan. Så det er jo litt kos og med disse dagene også.

Her i nabolaget har vi fått en “ny” nabo. Skjønn som bare det. Han har sin favorittplass på terrassen. Den står og følger med på alt, og er det unger ser det ut som den har lyst å bare hoppe ned og være med. Fra kjøkkenvinduet mitt ser jeg rett på ham, og jeg tror jeg kan kikke på ham i timer. Han er så levende og nysgjerrig. Tror aldri jeg har hørt et bjeff fra ham. Han er under året så han er ikke så gammel.

Jeg legger ved et bilde jeg har sniktatt for noen uker siden, og ønsker dere en fantastisk dag.

#nysgjerrig #lørdag #høst

29 kommentarer

Siste innlegg