Kjære Frodith – tusen takk…..

Hei dere.

I dag ønsker jeg å hylle en annen blogger, nemlig sprelske Frodith. Gå gjerne inn på bloggen hennes, for mer sprudlende dame finner du ikke tror jeg. I tillegg til hopp og sprett har hun et hjerte av gull.

Hun er kreativ, lager litt sprell på bloggen sin og utfordrer oss andre til å være med av og til. 

I forbindelse med et av disse sprella hennes sendte jeg inn et bidrag på “Frogging”. Du kan lese om utfordringen HER.

Hva skjer? Joda på lørdag dumper det et stort brev i postkassen min fra Frodith, med en liten presang. 

Tusen takk skal du ha. Jeg ble overrasket og veldig glad. Du er jo bare så god.

Så Frodith, jeg har laget et lite dikt til deg. Jeg vet – det er ikke min sterke side, men jeg vet du blir glad for det.

 

Du Frodith du er snill og grei,

vi i bloggverden er glad for å ha deg.

Til daglig du poster de koseligste saker, 

og tar oss med på dine daglige fraser.

 

Du utfordrer oss stadig,

og vi må gjøre de merkeligste saker

Vi utfordrer grenser og strekker oss langt

og innimellom får vi en slant.

 

Jeg takker og bukker for dine sprell

det får oss til å være oss selv…..

 

 

#frogging #frodith #konkurranse

14 kommentarer

Siste innlegg