Ikke vent for lenge…..

Hei dere.

Håper dere har det fint. Her hos oss er vi litt “sykemodus”. Jeg er ikke helt i form, og poden klarte å få hjernerystelse på skolen i går så han er hjemme etter anbefaling fra sykehuset. Ellers er alt fint med ham.

Jeg kan konkludere med at jeg ikke er flink til å være syk. Ute skinner sola, det er grader rett ned på minus og i grunnen herlig vær. Å være inne passer ikke helt.

Derfor – som jeg også mente i går….. i morgen. Da er vi begge friske. 

 

Kom over noen ord til ettertanke som jeg vil dele med dere:   

If we wait until we`re ready, we`ll be waiting for the rest of Our lives……..

Ønsker dere en fantastisk dag.

På tirsdag tok jeg dette. Det var litt langt fra men det såg ut som huset som du ser i bildet sto i brann. Veldig spesielt.

 

#hverdag #sykedager #livet 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg